21 Ocak 2009 Çarşamba

PUDİNGLİ KURABİYE

BLOGLAR ARASINDA GEZERKEN GÖZÜME TAKILDI PUDİNGLİ KURABİYE VE YAPMAYA KARAR VERDİM.
ASLINA BAKARSANIZ ORADA YAZAN TARİFE GÖRE YAPIYORDUM AMA BENİM Kİ NEDENSE BİR TÜRLÜ BİRLEŞMEYEN BİR HAMUR OLDU.
BU YÜZDEN EK BİR MALZEMEYLE KENDİ PUDİNGLİ KURABİYEMİ KENDİ TARİFİMLE YAPTIM.
MALZEMELER;
1 PAKET VANİLYALI PUDİNG
20 ÇORBA KAŞIĞI UN
200 GR. MARGARİN
PORTAKAL KABUĞU RENDESİ
1 YUMURTA
KAVRULMIŞ FINDIK
YAPILIŞI;
YAĞ VE TOZ PUDİNGİ YOĞURUP İÇİNE 5 KAŞIK 5 KAŞIK UNUNU EKLEDİM.
(BAKTIMKİ HAMUR BİRLEŞMİYOR) YUMURTAYI KIRIVERDİM İÇİNE.
PORTAKAL KABUĞU RENDESİNİ DE İLAVE ETTİKTEN SONRA ŞEKİL VERDİM.



HAZIRDA OLDUĞU İÇİN KURABİYELERİN GÖBÜŞLERİNE BİRER TANE KAVRULMUŞ FINDIK KOYDUM.
(SİZ İSTER KOYUNNN İSTER KOYMAYINNN)
180 DERECELİK FIRINA ATTIM.
BU SIRADA SERVİS TABAĞIMI VE NESKAFE FİNCANIMI HAZIRLADIM.

KURABİYELERİM ÜZERLERİ KIZARINCAYA KADAR FIRINDA PİŞTİLER




SÜTLÜ NESKAFEMİN YANINA YERLEŞTİRİP AFİYETLE YEDİM :)







9 yorum:

  1. Merhaba :) İadei ziyarete geldim. Çok güzel sayfan benim gibi yemek yemeye bayılıyorsun sen de anlaşılar. Paşa kuşu öldü malesef çok üzüldük ona. Servis takımını da kurabiyeleri de çok beğendim.Bu arada sayfanda bazı yerlerde "herkes" yerine "herkez" yazıyor...Düzelteyim dedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ama şimdi yapılırmı sütlü nescafe ve kurabiye ben bunu görürde dururmuyum.hemen kendime sütlü kahve yapacağım.ama kurabiyem yok kekim var biraz ehh idare eder.

    ellerine sağlıkcanım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. ÜZERİNE PUDRA ŞEKERİYLE SANKİ DAHA Bİ GÜZEL OLUCAKMIŞ GİBİ GELİYOR BANA HA BİRDE TABAĞINA VE FİNCANINA BAYILDIM ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Esin Hanımcığım teşekkür ederim ziyaretiniz için tekrar beklerim ben size geleceğim emin olun :)
    Melihacım kekte iyi fikir valla ben olsam düşünmez yerdim hemen ay ayarın da kek mi yapsam ki:)
    Candancığım pudra şekeri benimde aklıma geldi ama itiraf edeyim makinayı çıkarıp çekmeye üşendim
    sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil
  5. hiç denemedim ellerine sağlık güzel olmuş cnm
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim sizede iyi hafta sonları ve kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik canim.
    Kurabiyelerin harika olmus.
    Fakat gözüme takilan su kahvenin yanindakiler.Anladimki blogunun ismine tam ayak uyduruyorsun:))
    Al bendende o kadar.Karnim doysa gözüm doymuyor:))
    görüsmek dilegiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. güzel lezzetli bir tarife benziyor denemek lazım ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canim.Cok sevindim benim hakkimda düsündüklerin icin.
    sevgilerle.

    YanıtlaSil