18 Şubat 2009 Çarşamba

KABAK TATLISI VE EV YUFKASIYLA TAVUKLU BÖREK











26 yorum:

  1. Merhaba,

    Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

    yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

    - Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
    - Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
    - Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
    Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Kabak tatlısını çok çok seviyorum yeni bitti.
    ama tavuklu böğreği hiç yemedim tarifinide bekliyorum.
    öptüm canım
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kabak tatlısı hiç yemedim.Ama salata ve börek tam benlik.

    Ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim.
    Tatliya esim bayilir.
    benim gözüm salatada kaldi harika:))
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. yemekgezegeni'ne uyeliginiz icin gerekli bilgiler ve banner kodunuz mail adresinize gonderildi, lutfen kontrol ediniz.. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. tariflerini cadı kızım yüzünden ekliyemedim malesef bu akşam ekleyebileceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Tavuklu börek, salata ve kabak tatlısı... Üçü de birbirinden güzel olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş,kabak tatlısıda şahane,börekte.Çok severim,görüntüye bayıldım.sevgiler ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Canım nerelerdesin inşallah herşey yolundadır
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  11. Dualarınız makbul,Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  12. Kandiliniz mubarek olsun,tüm dualar kabul olsun inşallah,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Binnur,

    Nerelerdesin!!!!!!!

    Hadi gel artık aramıza ne oldu neden bu kadar ara verdin?

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  14. Merak ettim inşaallah iyisinizdir.sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Binnurrrrrrrrrrrrr,

    Nerelerdesin yahuuuuu.

    En azından bir haber ver bir mesaj bırak .
    Ne oldu nerelerdesin?????

    YanıtlaSil
  16. :(((((((((((

    Allah Allah ne oldu sana

    YanıtlaSil
  17. Kurban Bayramin kutlu mutlu olsun.
    Nice mutlu bayramlara:))

    YanıtlaSil